مقایسه ووکامرس و شاپیفای: کدام بهتر است؟

مقایسه ووکامرس و شاپیفای: کدام بهتر است؟

چکیده:
شاپیفای و ووکامرس دو پلتفرم برتر سایت های فروشگاهی در جهان هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله با ما همراه باشید

آیا به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی هستید ؟ مطمئن نیستید که  از کدام پلتفرم استفاده کنید؟  ووکامرس و شایپیفای کدام یک ؟

در این راهنما، مقایسه دقیق ووکامرس و شاپیفای را به شما نشان خواهیم داد. هدف این است که مزایا و معایب آنها را تجزیه کنید تا به شما کمک کند بهترین گزینه را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید.

ووکامرس-و-شاپیفای

ووکامرس و شاپیفای:

قبل از شروع مقایسه عمیق دو پلتفرم محبوب سایت های فروشگاهی در وب، مهم است که اصول اولیه را پوشش دهیم و آنچه را که این پلتفرم ها را متمایز می کند برجسته کنیم.

شاپیفای Shopify چیست؟

شاپیفای یک راه حل همه کاره برای سایت های فروشگاهی است که ایجاد یک فروشگاه آنلاین، پذیرش پرداخت ها و مدیریت موجودی را برای شما آسان می کند.

با Shopify، لازم نیست نگران جنبه های فنی مدیریت یک سایت فروشگاهی مانند هاست، امنیت، ذخیره سازی و غیره باشید.

ووکامرس woocommerce چیست؟

ووکامرس یک افزونه فروشگاهی لایه باز است که برای وردپرس ساخته شده است. این افزونه به شما کمک می کند از قوی ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کنید و از آن برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

وردپرس محبوب ترین سازنده سایت روی کره زمین است که 43 درصد از تمام وب سایت ها را تامین می کند و چیزی که بسیاری نمی دانند این است که WooCommerce محبوب ترین افزونه سایت فروشگاهی است (بله، حتی محبوب تر از شاپیفای).

به دلیل ماهیت لایه باز ووکامرس، می توانید تمام جنبه های فروشگاه خود را سفارشی کنید و به راحتی افزونه های سفارشی اضافه کنید.

تصمیم برای انتخاب بین دو پلتفرم ووکامرس و شاپیفای کاملاً به نیازها و سطح مهارت شما بستگی دارد.

در سایت فروشگاهی خود به دنبال چه چیزی باشید

هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی، باید به چند نکته توجه داشته باشید . این عوامل کلیدی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم برای نیازهای شما مناسب تر است:

  • بودجه – هزینه اولیه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کاملاً کاربردی.
  • سهولت استفاده – استفاده از آن حتی برای مبتدیان باید آسان باشد.
  • روش‌های پرداخت – باید از روش‌های پرداخت چندگانه پشتیبانی کند.
  • ادغام – تعداد خدمات و ابزارهای شخص ثالثی که می توانید برای رشد سایت فروشگاهی خود ادغام کنید.
  • مقیاس پذیری – پلتفرم باید بتواند با رشد کسب و کار شما مقیاس پذیر باشد.

اینها الزامات اساسی است که همه صاحبان فروشگاه های آنلاین باید در نظر بگیرند. با این حال، بسته به نیاز خود، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری مانند حمل و نقل، مدیریت موجودی، صورتحساب، مالیات و غیره را نیز بررسی کنید.

هدف ما از این مقاله این است که نگاهی عمیق به نحوه کار ووکامرس و شاپیفای در مورد این الزامات اساسی بیندازیم و بگوییم کدام یک از آنها برای نیازهای شما مناسب تر است.

همانطور که گفته شد، بیایید مقایسه ووکامرس و شاپیفای را شروع کنیم.

هزینه: ووکامرس و شاپیفای

هزینه اغلب مهمترین ملاحظات برای صاحبان سایت فروشگاهی است. شما باید هزینه شروع کار را ارزیابی کنید و در عین حال هزینه های متغیر خدمات و نرم افزارهای اضافی را نیز در نظر داشته باشید.

هزینه واقعی استفاده از شاپیفای

شاپیفای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را بسیار آسان می کند. 

هر یک از این پلن ها شامل گواهینامه SSL و میزبانی وب می باشد. آن را با یک زیر دامنه مارک Shopify (به عنوان مثال، https://your-store.myshopify.com) ارائه می شود.

اگر می خواهید از نام دامنه .com استفاده کنید ، باید آن را جداگانه خریداری کنید.

طرح اولیه Shopify دارای ویژگی های کافی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین جدید است. می توانید محصولات نامحدود، 2 حساب کاربری، فضای ذخیره سازی نامحدود فایل و موارد دیگر را اضافه کنید.

با رشد کسب‌وکارتان، هزینه‌ها شروع به افزایش می‌کنند و به‌زودی بسیار بیشتر از طرح اولیه پرداخت خواهید کرد.

پرداخت ها عامل دیگری است که بر هزینه های شما تأثیر می گذارد. شاپیفای راه حل پرداخت مخصوص خود را ارائه می دهد .

اگر می‌خواهید از درگاه‌های پرداخت شخص ثالث یا حساب تجاری خود استفاده کنید، برای همه تراکنش‌ها یک کارمزد ثابت 2.0٪ از شما دریافت می‌شود.

به عنوان مثال، می توانید یک سایت وردپرس طراحی کنید و دکمه های خرید شاپیفای را در آنجا اضافه کنید. با این حال، اگر در حال حاضر یک سایت وردپرس ایجاد می کنید، استفاده از ووکامرس به شما امکان می دهد تا تجربه بسیار بهتری را ارائه دهید.

هزینه واقعی استفاده از ووکامرس

 
WooCommerce یک افزونه فروشگاهی رایگان است.
 
با این حال، برای راه اندازی فروشگاه با ووکامرس به یک نام دامنه، گواهی SSL و یک حساب هاست وردپرس نیاز دارید.
 
 
خوشبختانه، چندین شرکت هاستینگ وجود دارند که اکنون هاست تخصصی ووکامرس را ارائه می دهند که هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو:
این مطلبو به اشتراک بذار:

ثبت درخواست آسان طراحی سایت