طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار در مشهد
با تیوان وب

آیا به دنبال طراحی سایت شبیه به دیوار هستید که امکانات کامل سایت یا اپلیکیشن دیوار را در اختیار شما قرار دهد؟ حالا می‌توانید به طراحی سایت تیوان وب اعتماد کنید، چرا که تمام جوانب مورد نیاز برای طراحی سایت‌ های مشابه با برترین نمونه‌ های داخلی و خارجی را در نظر گرفته است. این شرکت با اضافه کردن ایده‌ های نویی که شما ارائه می‌دهید، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود.

سایت دیوار: چندمنظوره و متنوع

سایت دیوار یک سایت چندمنظوره است، همانطور که از مشتریان خود می‌شنویم. این سایت به صورت کلی یک سایت تخفیف، یک سایت املاک، یک سایت خرید و فروش خودرو، و یک سایت کاریابی را به صورت یکجا در خود جای داده است. به همین دلیل، می‌پنداریم که سایت‌ های مشابه دیوار را به عنوان یک سایت چندمنظوره در نظر بگیریم. ماهیت این سایت‌ها در همان محتوا و ماهیت آگهی‌ها قرار دارد که می‌توانند در دسته‌ ها و گروه‌ های مختلف جای بگیرند.  سایت دیوار به عنوان یک پل تبلیغاتی چندگانه برجسته است.

طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار: تبادل آسان و آنلاین

امروزه، سیستم‌ هایی که به کاربران این امکان را می‌ دهند تا به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط برای خرید یا فروش باشند، بسیار محبوب شده‌ اند. سایت دیوار یک نمونه از این سیستم‌ هاست که به صورت C2C (از کاربر به کاربر) عمل می‌کند. در این سیستم، افراد به صورت غیرمتمرکز با یکدیگر کالاها را مبادله کرده و هزینه‌ ها را خودشان تعیین می‌کنند.

دیوار تنها به عنوان یک واسط عمل می‌ کند و مسئولیتی در قبال خرید و فروش انجام شده ندارد. می‌ توان آن را مانند دورانی که روزنامه‌ های آگهی مشاهده می‌ شدند و افراد با یکدیگر تماس می‌گرفتند تصور کرد. در سایت دیوار، این تجربه به شکل هوشمندانه و آنلاین با ارائه تمام امکانات موردنیاز ارائه می‌ شود. برای درخواست طراحی سایت شبیه دیوار، ادامه مقاله را بخوانید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیوار به عنوان یک سایت فروشگاهی C2C

سایت دیوار با طراحی سایت فروشگاهی C2C نیز معروف است. در این سایت، افراد عادی می‌توانند با یکدیگر معامله کنند و دیوار تنها به عنوان یک واسطه عمل می‌کند و هیچ کالا یا خدماتی برای فروش ندارد. سیستم دیوار به گونه‌ ای است که هر فرد ثبت‌ نام‌ کننده می‌ تواند هم به عنوان خریدار و هم به عنوان فروشنده فعالیت کند.

طراحی سایت شبیه دیوار: امکانات منحصر به فرد

طراحی سایت مشابه دیوار به شما این امکان را می‌دهد که یک سایت با ویژگی‌ های کامل مشابه دیوار داشته باشید. تیم ما با بررسی دقیق نیازهای شما، طراحی اختصاصی و منحصر به فرد مشابه دیوار را انجام خواهد داد. سایت دیوار یکی از نمونه‌ های محبوب در زمینه تبلیغات و درج آگهی است، و این همان دلیلی است که عنوانی در این زمینه انتخاب کرده‌ایم.

سفارش طراحی سایت شبیه به دیوار در تیوان وب

سلام به همه کارفرمایان گرامی! اگر شما هم برای پروژه‌ی خود به دنبال یک شرکت حرفه‌ ای در زمینه‌ی طراحی سایت هستید، انتخاب شرکت تیوان وب برای طراحی سایت  شبیه به دیوار ، افتخار بزرگی برای ماست.

در ابتدا، ما به شما از اینکه ما را برای همراهی در این مسیر انتخاب کرده‌اید، سپاسگزاریم. در درجه دوم، برای ارسال درخواست خود، می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید. کارشناسان ما سعی می‌کنند که در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و ارتباطی موثر برقرار کنند.

قیمت طراحی سایت شبیه دیوار

سایت دیوار یکی از محبوب‌ ترین سایت‌ های نیازمندی در ایران است که کاربران می‌توانند در آن آگهی‌ های مختلفی از جمله خرید و فروش کالا، خدمات، املاک و … را ثبت کنند. طراحی سایت شبیه دیوار می‌ تواند برای کسب‌ و کارهای مختلف، از جمله  املاک، خودرو، لوازم خانگی و … مناسب باشد.

آگهی‌ های سایت دیوار ماهیت‌ های مختلفی دارند. برای مثال، ممکن است آگهی اجاره ویلا یا اجاره ملک نیز در آن‌ ها دیده شود. از آنجایی که تنوع آگهی‌ ها زیاد است، لازم است دسته‌ بندی‌ های پیشرفته‌ ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند با انتخاب دسته‌ بندی‌ ها، آگهی مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنند.

در ابتدا، سایت دیوار دسته‌ بندی‌ های محدودی برای آگهی‌ها داشت و کاربران تنها با نوشتن عنوان نوع آگهی، آن را مشخص می‌کردند. اما امروزه با طراحی سایت شبیه دیوار، کاربران می‌توانند برای خرید یا فروش وسیله نقلیه خود، وارد گروه‌ بندی مربوط به آن شوند و تمام ویژگی‌ های مربوط به خودرو را درج کنند.

این کار باعث می‌شود که سایت مانند یک سایت خودرو عمل کند. همچنین، کاربران می‌توانند برای خرید یا فروش منزل، ویژگی‌های ملک خود را کاملاً از دسته‌ بندی‌ ها انتخاب کنند. این کار باعث می‌شود که سایت مانند یک سایت املاک عمل کند.

قیمت طراحی سایت دیوار بسته به امکانات آن دارد. عوامل مختلفی بر قیمت طراحی این نوع سایت‌ ها تأثیر می‌گذارد، از جمله:

  • تعداد دسته‌ بندی‌ ها و امکانات سایت
  • طراحی گرافیکی سایت
  • امکانات مدیریتی سایت
  • امکانات تبلیغاتی سایت

در صورتی که از قالب آماده برای طراحی سایت استفاده شود، هزینه طراحی سایت کمتر خواهد بود. اما اگر طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام شود، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

طراحی-سایت-مشابه-دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار ارزان

طراحی سایت تبلیغاتی یکی از محبوب‌ ترین انواع طراحی سایت در سال‌ های اخیر است. این نوع سایت‌ ها به کاربران امکان می‌دهند تا آگهی‌ های تبلیغاتی خود را در زمینه‌های مختلف، از جمله محصولات، خدمات، املاک و غیره، منتشر کنند. همچنین، کاربران می‌توانند از میان این آگهی‌ ها، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مزایا

طراحی سایت تبلیغاتی مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی گسترده: سایت‌ های تبلیغاتی به طیف گسترده‌ ای از کاربران دسترسی دارند. این امر به کسب‌ و کارها امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند.
  • هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه: طراحی سایت تبلیغاتی نسبت به سایر انواع طراحی سایت، هزینه کمتری دارد. این امر به دلیل عدم نیاز به انبار و سایر امکانات فیزیکی است.
  • تنوع بالای آگهی‌ها: در سایت‌ های تبلیغاتی، آگهی‌ ها در زمینه‌ های مختلف منتشر می‌شوند. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند.

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

یکی از درخواست‌ های رایج مشتریان، طراحی سایت تبلیغاتی ارزان است. با توجه به هزینه بالای طراحی سایت شبیه دیوار، این درخواست منطقی است.

شرکت طراحی سایت تیوان وب با ارائه خدمات طراحی سایت تبلیغاتی با امکانات محدود، امکان طراحی سایت ارزان را برای مشتریان فراهم می‌کند. در این نوع طراحی سایت، برخی از امکانات اضافی، مانند امکان دسته‌ بندی آگهی‌ ها، امکان جستجو پیشرفته و غیره، حذف می‌شوند.

نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

متخصصین تیوان وب با امکان مشاوره رایگانی که در حوزه ی طراحی انواع سایت و سئو سایت در اختیارتان قرار می دهند؛ بهترین پیشنهادات را برای حضور موفق تر و پر رنگ تر در اختیارتان قرار می دهند.

مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت ارزان

جهت ارتباط با پشتیبانی فنی و یا ثبت سفارش مجموعه تیوان وب می توانید از طریق شماره تماس یا پر کردن فرم رو به رو اقدام نمایید

تنها کافیست این فرم را تکمیل نمایید

ثبت درخواست آسان طراحی سایت