طراحی سایت برای پیج اینستاگرام

طراحی سایت برای پیج اینستاگرام

چرا نیاز به طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود دارید؟

اضافه شدن تعداد مشتریان

وقتی فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند، سرعت پاسخ‌دهی و مدیریت مشتریان و محصولات سخت خواهد شد. مگر اینکه ادمین استخدام کنید که اصلاً از نظر امنیتی درست نیست.

برای سرعت بخشیدن به کارها

برای سرعت بخشیدن به کارها باید پاسخ تمامی مشتریان را تک به تک از طریق دایرکت دهید که بسیار زمان‌بر برای شما و افراد خواهد بود. همچنین، برای سرعت بخشیدن به سفارش‌ها می‌توانید با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود، سفارش‌گذاری را به صورت آنلاین قرار دهید.

زیاد شدن پست‌ ها

زمانی که مشتریان وارد پیج شما می‌شوند، با تعداد زیادی پست‌ها رو به رو می‌شود که مشتریان نمی‌توانند محصول خود را پیدا کنند. بنابراین، ممکن است پیج شما را ترک کنند. با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود می‌توانید تمامی خدمات و محصولات را به صورت دسته‌ بندی شده با اطلاعات کامل قرار دهید، در حالی که در اینستاگرام امکان دسته‌ بندی محصولات وجود ندارد.

سئو سایت فروشگاهی 

متاسفانه، اصطلاح “سئو اینستاگرام” برای بهبود رتبه و بازدید پیج شما استفاده می‌شود، در حالی که واقعاً مرتبط با تکنیک‌های سئو سایت نیست. پیج اینستاگرام به هشتگ‌گذاری، نوشتن کپشن و جلب دنبال‌کننده‌ها محدود نمی‌شود. با انتشار محتوای منظم و با کیفیت در سایت، می‌توانید در رتبه‌بندی برتری نسبت به رقبا داشته باشید. همچنین، با قرار دادن ویدیوهای جذاب در طولانی مدت می‌توانید تعداد بازدید‌های خود را افزایش دهید.

منظور از طراحی سایت برای پیج اینستاگرام چیست؟

اگر یک صفحه تجاری در اینستاگرام دارید، باید برای گسترش کسب و کار خود نسبت به طراحی سایت برای پیج اینستاگرام اقدام کنید. وقتی مشتری از صفحه اینستاگرام شما بازدید می کند و آدرس وب سایت را می بیند، احساس بهتری نسبت به خرید از شما و اعتماد به شما خواهد داشت. اگر کسب و کار شما محدود به اینستاگرام است، بدانید که با افزایش و تنوع محصولات بیشتر، محصولات قدیمی دیگر برای عموم قابل دسترسی نخواهند بود. با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی صفحات اینستاگرام می توانید با هزینه کم به موفقیت های بزرگی در کسب و کار خود برسید. با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود دیگر نگران فیلتر شدن پلتفرم نخواهید بود و فروشگاه شما ناپدید نخواهد شد. اینستاگرام را به عنوان یک مغازه موقت تصور کنید که با هر تغییری ممکن است خراب شود زیرا روند ثابت و دائمی ندارد. با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام، یک فروشگاه فعال 24 ساعته خواهید داشت که به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

طراحی سایت اینستاگرامی

مزایای طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود

پایداری سایت فروشگاهی نسبت به پیج اینستاگرام

با توجه به فیلتر شدن اینستاگرام و کند شدن سرعت آن، بسیاری از افراد برای خرید به سایت‌ ها مراجعه می‌کنند. با داشتن یک سایت و یک شعبه دائمی 24 ساعته، هیچ‌گاه فیلتر، بلاک، ریپورت و غیره اتفاق نخواهد افتاد.

قابلیت ها و امکانات

پییج اینستاگرام شما امکانات و قابلیت های محدودی دارد. با این حال، با استفاده از سایت فروشگاهی، می توانید طیف گسترده ای از قابلیت ها مانند نمایش محصولات شگفت انگیز، مقایسه محصولات، خرید گروهی، نمایش جزئیات، ارائه فاکتور و موارد دیگر را در اختیار مشتریان قرار دهید. قابلیت های وب سایت شما مشابه قابلیت های وب سایت دیجی کالا خواهد بود.

کسب اعتماد و اعتبار 

کسب اعتماد و ا عتبار منجر به افزایش اعتماد کاربران به شما بیشتر می شود و شما به راحتی می توانید برای سایت فروشگاهی خود اعتماد کسب کنید و کاربران را قادر می سازد تا بدون تردید از شما خرید کنند. ساخت یک سایت به برندسازی و افزایش اعتبار کسب و کار شما کمک می کند. مردم به اغلب یک سایت فروشگاهی را به صفحه اینستاگرام ترجیح می دهند.

ساده سازی فرآیند خرید

یکی از مزیت های کلیدی سایت فروشگاهی نسبت به صفحه اینستاگرام است. افراد می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را جستجو، مقایسه و انتخاب کنند. متعاقباً، آنها می توانند از طریق نظرات در پرسش ها و پاسخ های دیگران از کیفیت محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند، همچنین پرداخت خود را از طریق درگاه آنلاین انجام  می دهند.

معرفی جامع کسب و کار خودتان

درباره ما:

محصولات و خدمات:

مزایای رقابتی:

مشتریان:

تماس با ما:

خرید آنلاین امن با درگاه‌های بانکی معتبر

خرید آنلاین به دلیل مزایایی مانند

صرفه‌جویی در زمان و هزینه،

دسترسی به تنوع بی‌نظیر محصولات

و امکان مقایسه آسان قیمت‌ها،

به انتخابی محبوب برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

متخصصین تیوان وب با امکان مشاوره رایگانی که در حوزه ی طراحی انواع سایت و سئو سایت در اختیارتان قرار می دهند؛ بهترین پیشنهادات را برای حضور موفق تر و پر رنگ تر در اختیارتان قرار می دهند.

مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت اینستاگرامی

جهت ارتباط با پشتیبانی فنی و یا ثبت سفارش مجموعه تیوان وب می توانید از طریق شماره تماس یا پر کردن فرم رو به رو اقدام نمایید

تنها کافیست این فرم را تکمیل نمایید

ثبت درخواست آسان طراحی سایت